بتن برش دقت بیشتر، قدرت اجرایی برتر .

  • دقت
  • تخصص
  • تضمین کیفیت
  • تجربه

436

پروژه های تکمیل شده

12

پروژه های در دست احداث

792

تعداد مشتریان ما

خدمات بتن برش

ما چه خدماتی ارائه می دهیم؟

تخریب

طراحی و نصب تکیه گاه های تاسیساتی (Installation Systems)

کاشت آرماتور

طراحی و نصب انکربولت (مکانیکی و شیمیایی)

کرگیری

برش

نصب تجهیزات با بار استاتیک

طراحی و اجرای مواد آتشبند (Fire stop)

ساب بتن

شیار زدن

مقاوم سازی و بهسازی لرزه ای

نمونه کار ها

پروژهای بتن برش

ویدیو نمونه کار

چرا ما را انتخاب میکنند

عمده فعاليت های بتن برش

برش با دستگاه سیم الماسه (wire saw)

از مدرن ترين روش هاي ايجاد بازشو در بتن سخت شده ، استفاده از سيم الماسه مي باشد ، جهت انجام اين عمليات از دستگاه wire saw   استفاده  مي گردد. در اين عمليات برش بتن و ميلگردهاي داخل آن به راحتي و بدون آسيب رساندن به سازه هاي مجاور انجام مي يابد.
از اين روش يعني استفاده از دستگاه برش الماسه در تغييرات شكل هندسي بتن نيز استفاده مي گردد.
علاوه بر آن استفاده از دستگاه برش الماسه در ايجاد بازشو در سقف هاي بتني در اندازه و ابعاد مختلف امري ساده تر و سريع تر مي باشد.
شركت بتن برش با در دست داشتن متخصصين و ابزارهاي پيشرفته در اين زمينه راه را براي خدمات فوق به شركت هاي ساختماني هموارتر كرده است.

برش تيغه اي ( Diamond cutter-well saw)

  • استفاده از دستگاه برش تيغه اي الماسه يا wall saw روشي مناسب و كاملا” مقرون به صرفه براي ايجاد بازشو در ديوارهاي بتني به منظور دسترسي و يا عبور لوله ها و كانالهاي تاسيساتي مي باشد.
  •  در اين روش پس از نصب ريل ، دستگاه برش براحتي برروي آن قرار گرفته و عمليات برش به سهولت توسط اپراتور كنترل مي گردد.
  • زمان كوتاه عمليات و عدم آسيب رساني به سازه از ويژگي هاي استفاده از اين دستگاه است
  • چرخش تيغه دستگاه در كمترين زمان ممكن قطعه بتني را همانند قطعه پنيري نرم برش مي دهد.

دستگاه گردبر الماسه (Diamond Drilling)

ايجاد سوراخ در اقطار و اعماق متفاوت توسط دستگاههاي گردبر الماسه انجام مي گردد.

اين سوراخها به منظور عبور كانالها و لوله ها از داخل سازه ايجاد مي گردند. در اكثر سازه هاي بتن پس از اجرا با توجه به وجود تغييرات در طراحي و معماري سازه يا تاسيسات نياز به تخريب بخشي از بتن سخت شده و ايجاد فضاي عبور اين عوامل امري اجتناب ناپذير مي باشد.

شركت بتن برش با روشي كاملا” تخصصي اين امر را حتي در اعماق زياد با استفاده از قطعات رابط هموار نموده است.

 

كاشت ميلگرد

دربعضي از پروژه هاي عمراني به دليل تغيير در نقشه هاي معماري و سازه يا به دليل تغييركاربري و گسترش سازه نياز به كاشت آرماتور مي باشد.
در اين راستا «شركت بتن برش» با بهره مندي از تيم مهندسي كارآزموده از مرحله طراحي تا اجرا در خدمت كليه مجريان و مشاوران مي باشد.
شركت بتن برش با استفاده از نرم افزارهاي مخصوص و با توجه به وضعيت سازه قديمي و نيروي وارده، محل كاشت ، نوع ميلگرد و عمق كاشت را محاسبه و اجراي آن را نيز به عهده مي گيرد.

آتشبند و دودبند (Fire Stop) :

وقوع حریق در ساختمانها با کاربری های مختلف همچون مسکونی اداری تجاری و صنعتی و سکوهای نفتی، امری بعید نبوده وبه دلیل تحولی که در صنعت ساخت پدید آمده است نظیر استفاده از مصالح با قابلیت اشتعال پذیری بیشتر نسبت به مصالح سنتی ،استفاده از تاسیسات الکترونیکی بیشتر و حجم بالای کابل کشی وعواملی از این دست که امکان وقوع حریق را بیشتر می نماید.
در آیین نامه های بین المللی همچون IBC   و NFPA  (که مرجع آتش نشانی ایران می باشد) و همچنین در مبحث سوم وونشریات 444 و112 نیز به این موضوع پرداخته وبه صراحت اشاره گردیده در ساختمان ها در هنگام طراحی می بایست زون های حریقی تعریف شود که محافظت باید در حدفاصل این زون ها انجام پذیرد و از نفوذ حریق و مشتقاتش به سایر نقاط از طریق فضاهای پنهان نظیر  درزهای حد فاصل نما و سازه اصلی  و شفت ها و داکت های تاسیساتی محل عبور کابلها و انواع لوله ها و سینی کابل ها می باشد جلوگیری شود.
یک روش علمی و استاندارد ، استفـاده از مواد آتشبنـد و دود بنـد بوده ،که شیوه عملکرد آن بدین صـورت می باشد که  مسیر های گسترش حریق ( شعله و دود ) را برای مدت زمان معینی مسدود می کند ، بطور مثال اگر کابل و یا مواد عبوری قابل اشتعال دیگری دچار حریق شود می بایست ابتدا فرصت انتشار فتیله ای را از  آن ماده قابل اشتعال زا گرفت  و سپس میبایست منافذ باقیمانده حاصل از سوختن آن ماده را بلا فاصله پر نمود تا از سرایت شعله و دود جلوگیری نماییم .و در آخر اقدام به اطفاء نمود.

در این راستا شرکت بتن برش بعنوان تنها نماینده دارای صلاحیت اجرای محصولات هیلتی در ایران با پرسنل آموزش دیده در شرکت مادوی و استفاده از این محصولات  با کیفیت بالا و دارای استانداردهای ul  و fm و روش اجرای استاندارد ارایه دهنده بهترین کیفیت اجرا در سراسر ایران می باشد.

مقاوم سازي و بهسازي لرزه اي :

– با توجه به عمر بالاي بتن و نگرش جديد سازمان هاي مهندسي براي مقاوم سازي سازه هاي قديمي و آسيب پذير در مقابل زلزله و همچنين ضرورت اجراي طرح هاي لرزه اي در سازه هاي مدرن و همچنين ضرورت اجراي طرح هاي بهسازي لرزه اي در سازه هاي مدرن ، شرکت بتن برش با در اختيار داشتن امکانات و تجهيزات پيشرفته ، به ياري کادر فني مهندسي مجرب ، با روشهای مختلف ذیل عملیات مقاوم سازی را برای سازه های مختلف انجام می دهد.

مقاوم سازی با روش FRP

مقاوم سازی با روش ژاکتینگ فلزی و بتنی

مقاوم سازی با افزایش دیوار برشی و بادبند فلزی

مقاوم سازی با استفاده از میراگر و دمپر

مقاوم سازی با استفاده از بادبندهای کمانش تاب

اجرای تاسیسات مکانیکال :

شرکت بتن برش در راستای ارایه خدمات جامع اجرای انواع پروژه های پایپینگ و کانال و نصب ساپورت های تاسیساتی را نیز در برنامه کاری خود دارد و با استفاده از پرسنل مجرب و آموزش دیده و روش اجرای استاندارد خدمات با کیفیتی را در این زمینه در سراسر کشور ارایه می دهد.

تخريب بتن با روشهاي کر گیری و برش بتن با دستگاه wall saw & wire saw :

– سوراخکاري در بتن مسلح از قطر 10 ميلي متر تا قطر 300 ميليمتر با دستگاه كرگير

– ايجاد سوراخ هايي جهت عبور لوله هاي تاسيساتي ، بازشوها و نظاير آن در بتن

– ايجاد بازشوها در ابعاد و اشکال مختلف

– استفاده از دستگاه برش تيغه اي wall saw)) روشي مناسب و کاملا مقرون به صرفه براي ايجاد بازشو در ديوار هاي بتني به منظور دسترسي و يا عبور لوله ها و کانالهاي تاسيساتي و يا محل عبور عادي مي باشد . در اين روش پس از نصب ريل، دستگاه برش به راحتي روي آن قرار گرفته و عمليات برش به سهولت توسط اپراتور کنترل مي گردد، زمان کوتاه عمليات و عدم آسيب پذيري به سازه از مزيت هاي استفاده از اين دستگاه است .

– از مدرن ترينروشهاي ايجاد بازشو در بتن سخت شده استفاده از سيم الماسه مي باشد جهت انجام اين عمليات از دستگاه wair saw استفاده ميگردد. در اين روش برش بتن و ميلگردهاي داخل آن به راحتي و بدون اسيب رساندن به سازه هاي مجاور انجام مي يابد

شرکت بتن برش تنها دارنده این دستگاهها با برند  HILTI در ایران می باشد.

ساب بتن

شركت از مدرنترين دستگاههاي ساب زن بتن براي انجام عمليات لايه برداري از سطح بتن براي ايجاد نمايي صاف و بدون خلل فرج استفاده مي كند

آخرین خبر ها

مواد دودبند و آتش بند هیلتی

مواد دودبند و آتش بند هیلتی آتش بند و دودبندهای تولیدی توسط شرکت هیلتی در مدل های مختلفی تولید و عرضه می شوند که با توجه به نیاز پروژه می توان از آن ها بهره گرفت. از جمله این محصولات عبارتند از: CP606: این محصول نقش عایق در برابر آتش را ایفا می کند و […]

کاشت میلگرد و آرماتور در بتن

سازه های بتنی به دلایلی مانند تغییرات نقشه ای، اشتباهات اجرایی، ترمیم، مقاوم سازی و طرح های توسعه ممکن است نیازمند کاشت میلگرد و آرماتور در بتن فونداسیون، تیر، دال و یا دیوارها باشند. باید توجه داشت که رعایت نکات اجرایی، استفاده از مصالح مناسب و برخورداری از تجربه اجرایی مرتبط می تواند تا حدود […]

کاشت میلگرد در فونداسیون

کاشت میلگرد در فونداسیون بنا به دلایل مختلف می تواند مورد استفاده قرار گیرد. از جمله محلهای مصرف کاشت میلگرد، کاشت میلگرد در فونداسیون می باشد. مانند کاشت ریشه ستون، کاشت ریشه دیوار برش و کاشت بولت برای تغییر مکان یا تغییر مشخصات در فونداسیون. کاشت میلگرد در فونداسیون در واقع عملیاتی است که طی […]

برش بتن مسلح

در بسیاری از پروژه های عمرانی ممکن است نیاز به برش بتن باشد. برش بتن می تواند به دلیل اشکال اجرایی، تغییر در نقشه ها، تغییر کاربری، رعایت الزامات قانونی و علل دیگر نیاز باشد. با این وجود به دلیل خواص بتن و دشواری برش آن و همچنین بالابودن وزن قطعات بتن این فرآیند یک […]